środa, 31 października 2012

Kilka pytań na temat włosów - TAG.

Tag przywędrował do mnie dzięki Kulce z  http://wlosowo.blogspot.com/. Dzięki i odpowiadam na pytania :))

ZASADY TAGA:
- odpowiedzieć na 13 pytań
- oTAGować 5 osób

1. Twój naturalny kolor włosów.
Taki jak na zdjęciu po prawej stronie - brązowy, który ostatnio ściemniał. W słońcu blond refleksy, ogólnie moje włosy są niesprecyzowane kolorystycznie ;-)


2. Twój obecny kolor włosów
Jak wyżej, nie farbuję włosów.


3. Aktualna długość Twoich włosów.
Niestety nie wiem dokładnie ile wynosi w centymetrach, postaram się zmierzyć przy następnej aktualizacji. 


4. Długość, na jaką chciałabyś zapuścić włosy.
Hm, nie mam określonej granicy, na pewno mają być wiele dłuższe niż teraz ;-) Chciałabym kiedyś mieć naprawdę długie włosy, ale zobaczymy, jakie będą efekty zapuszczania i w jakim stanie będą wtedy włosy.

5  Jak często podcinasz końcówki?
Mniej więcej przez ostatni rok wychodziło co 2-3 miesiące.

6. Twoje włosy są proste, falowane czy kręcone?
Są proste, ale czasem się wykręcają. Nie ma to jednak nic wspólnego z tendencją do falowania, to jest raczej takie nieporządne wywijanie ;)

7. Jaką porowatość mają Twoje włosy?
Myślę, że średnią.

8. Jakie są Twoje włosy (np. normalne, przetłuszczające się, suche itd.)?
Są cienkie, delikatne i jest ich mało. Końcówki łatwo się niszczą. Z tendencją do przetłuszczania. Teraz na szczęście coraz rzadziej skłonne do przesuszania i efektu puchu.

9. Jak wygląda Twój codzienny włosowy rytuał pielęgnacyjny?
Przywykłam już do metody OMO, czyli zawsze przed myciem mam na włosach olej lub odżywkę (częściej olej). Jeśli odżywka, to taka, której nie lubię i chcę ją jakoś zużyć ;) Mycie zwykle delikatnym szamponem (w tej chwili rosyjskim z papryczkami chili lub Facelle), co jakiś czas takim z SLeS. Po myciu ZAWSZE maska lub odżywka (zdecydowanie częściej maska). Ostatnio wciąż używam rosyjskich, bo mają świetne działanie na moje włosy. Później zabezpieczanie końcówek czymś z silikonami i naturalne suszenie. 
Niestety, wciąż zapominam o płukankach.

10. Czego nie lubią Twoje włosy (np. wiatru, silikonów itp. - wszystko co przyjdzie Ci do głowy)?
Wilgoci w powietrzu (puszenie i wywijanie), upałów (przesuszenie), ciągłego ich dotykania (przyspieszenie przetłuszczania, niszczenie końcówek) oraz jakiegokolwiek czochrania po nich czy choćby nieumyślnego pociągnięcia (dostaje się chłopakowi za każde przygniecenie moich włosów :D)

11. Co lubią Twoje włosy? (np. olejowanie, długie spacery przy blasku księżyca itp. - wszystko co przyjdzie Ci do głowy)?
Na pewno oleje, które działają na blask włosów i zdrowy wygląd. Lubią też maski z dobrymi składami, pokochały zwłaszcza rosyjskie ;) Skóra głowy na pewno lubi wcierki ;)

12. Jaka jest Twoja ulubiona fryzura?
Chyba rozpuszczone, ale częściej chodzę w kucyku, bo tak wygodniej. Niestety, jestem ułomna w robieniu jakichkolwiek fryzur.

13. Gdyby Twoje włosy umiały mówić to co by powiedziały?
''Kup nam jeszcze jakąś maskę'' :D

+ Od kiedy stosujesz świadomą pielęgnację włosów? (pytanie opcjonalne)
Od jesieni 2011.

Taguję:
http://kosmetycznie-urodowo.blogspot.com/
http://kreconowlosa.blogspot.com
http://slodkimiod.blogspot.com/
http://minthairr.blogspot.com
http://kosodrzewina79.blogspot.com/

Jeśli już odpowiadałyście, to przepraszam ;-)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Mam dość mojego bycia zmarzluchem, wystarczy, że temperatura trochę spadnie,a Klaudia trzęsie się z zimna jakby było -30 stopni ;-) Na szczęście mam teraz 2 dni wolnego, przyjechałam do domu i zaopatrzyłam się w kilka cieplejszych rzeczy. Skoczyłam też do miasta, niby po nic konkretnego, ale wróciłam z butkami w typie, który jeszcze jakiś czas temu mi się kompletnie nie podobał, ale widać gust się zmienia ... ;-) Jeśli jesteście zainteresowane, mogę je pokazać przy okazji innej notki. 
W Drogerii Polskiej skusiłam się też na wcierkę, której nie miałam nigdy wcześniej. Ma dość ubogi skład, ale czasem takie wcierki są paradoksalnie lepsze - tak jak np. Kulpol ;)

Do usłyszenia ;-)

4 komentarze:

  1. też jestem zmarzluchem i już nie wytrzymuję tej temperatury :( pokaż buty :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za otagowanie:*
    Ten TAG podobał mi się od dawna, więc chętnie na niego odpowiem...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty pokazuj koniecznie :D
    Też muszę się zmobilizować do odpowiedzi na ten tag :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj, ja też już bardzo marznę;) trzęsę się na dworze jak osika - moja babcia tak mówi :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że poświęciłaś/eś czas na zostawienie komentarza pod moją notką. Na wszystkie pytania odpowiadam tutaj :)
Reklama bloga niepotrzebna - zawsze zaglądam do blogów nowych obserwatorów. Jeśli mi się spodoba, zostanę bez zapraszania :)