wtorek, 6 grudnia 2011

Po co ten blog?

Odpowiedź na pytanie w tytule jest prosta - odczułam potrzebę uporządkowania w jednym miejscu co robię dla pielęgnacji włosów, jakie kosmetyki aktualnie są w użyciu i jakie są ich efekty, jakie stosuję kuracje, jak długo i - przede wszystkim - po jakim czasie i czy w ogóle zauważyłam ich wpływ na włosy. ;-) Na początku zapisywałam sobie to wszystko w notesiku, ale od jakiegoś czasu wciągnęłam się na tyle w blogowo- kosmetyczny świat, że czuję też potrzebę kontrolowania na bieżąco co u innych bloggerek.
Myślę, że głównie w moich notkach będzie się pojawiać tematyka pielęgnacji włosów (ewentualnie cery), ponieważ w sferze robienia makijażu, znania się na cieniach, pędzelkach i innych cudowiankach już jestem ignorantką ;-D Lubię popatrzeć na ładne makijaże, oczywiście się też maluję, ale uważam, że znam się na tym zbyt mało w porównaniu do innych bloggerek, by móc się na ten temat sensownie wypowiadać ;-)

To tak gwoli wstępu, w kolejnej notce wypiszę co aktualnie stosuję wewnętrznie i zewnętrznie, jak długo, oraz wyjaśnię szerzej dlaczego rzuciłam się ''na ratunek włosom'' ;-D

Jak widać, na blogu panuje póki co chaos, muszę rozkminić u ustawieniach jak to wszystko poukładać. ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że poświęciłaś/eś czas na zostawienie komentarza pod moją notką. Na wszystkie pytania odpowiadam tutaj :)
Reklama bloga niepotrzebna - zawsze zaglądam do blogów nowych obserwatorów. Jeśli mi się spodoba, zostanę bez zapraszania :)