sobota, 9 lutego 2013

Zimowy spacer ... I tęsknota za latem!

W środę w Krakowie zaczął sypać porządny śnieg, paraliżując komunikację miejską. Było i godzinne czekanie na przystanku w tłumie ludzi i godzinne jechanie do pracy w megakorku. Jak zwykle, zima zaskakuje wszystkich, ekhm ;-) Mimo mojej niechęci do zimy, musiałam przyznać, że zasypany świat wyglądał niezwykle pięknie :-) Najbardziej podobały mi się obsypane drzewa, wyglądały zjawiskowo. Jeszcze wczoraj wychodząc do pracy pomyślałam niechętnie, że naprawdę ten biały świeżutki puch wygląda magicznie ;-)

Dziś już jest trochę zwyczajniej, ale i tak miałam ochotę na zimowy spacer. Ostatnio miałam istny maraton w pracy, jestem wykończona i nie wiem, jak wygląda świat za dnia. Na szczęście druga połowa lutego zapowiada się luźniej.


Uwielbiam te ławeczki dookoła stawu. Bardzo romantycznie wyglądają :)


Mostek idealny do robienia zdjęć ;-)


Kaczki wyglądały na głodne, wychodziły na dróżkę, ale niestety nie mieliśmy dla nich chleba ;)

Marzę już o wiośnie, tęsknię za słońcem, ciepłem, suchymi drogami, niebieskim niebem.

Da porównania:

Z maja.


Dziś zamierzałam zrobić aktualizację włosową, ale moje włosy się zbuntowały i chcą być oklapnięte. Nie odzywam się więc do nich i nie zasłużyły na zdjęcie :-P

Chodzi za mną ostatnio wypełniacz do koka, chciałabym czasem upiąć włosy do pracy w co innego niż zwyczajowy koński ogon. 


Uważam, że wygląda bardzo elegancko! Niedawno w blogosferze był szał na takiego koczka ,,na skarpetce'' ;-)
Jak tylko kupię i nauczę się go robić, dam znać ;-)

Miłego wieczoru!




23 komentarze:

  1. Pięknie :) świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też już chcę wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeśli chodzi o wypełniacz - to dla mnie to zbędny wydatek... ja wyposażyłam się w dwie frotki za całe 2zł dokładnie te http://1.bp.blogspot.com/--xKXyN5xNuo/UHWVvw88bLI/AAAAAAAABrU/5z0K7FYnVls/s400/DSC05964.JPG. Są baaaardzo grube przez co świetnie sprawdzają się w roli donata:D

    PS. Teeeeż tęsknię za słońcem! Chociaż bardziej wolę wiosnę :)) Piękna okolica

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. popieram! taki wypelniacz w H&M kosztuje 10 zlotych a mnie np od takiego koka boli glowa wiec nie warto wydawac tyle pieniedzy,lepiej przeciac stara skarpetke :)

      Usuń
    2. Mam takie duże miękkie gumki, ale słabo się koczek na tym trzyma, chyba muszę mieć coś sztywniejszego :P

      Usuń
  4. Mnie na skarpetkę koko jakoś nie wychodzi, zdecydowanie wypełniacz jest lepszy i wygodniejszy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też tęsknie za wiosną, chociaż taka śnieżna zima też ma swój urok.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio często fundują swoim włosom koka (luźnego), ponieważ wówczas są najmniej narażone na uszkodzenia mechaniczne, poza tym takie upięcie stanowi niezwykle wygodne rozwiązanie:)

    Też tęsknię za wiosną i latem... Brakuje mi zieleni. Drzewa i ławki pokryte śniegiem rzeczywiście wyglądają niezwykle malowniczo, ale nie mogę im nawet wykonać porządnych zdjęć, bo zanim dojdę do parku, to akumulator w aparacie się rozładuje. Ostatnio uniknęłam tego ostatniego, wyjęłam aparat, zaczęłam robić zdjęcia i w pewnym momencie sprzęt się zbuntował i przestał wykrywać ostrość:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chciałam zrobić więcej zdjęć, ale również aparat mi się buntował, a już moja postać wyglądała wyjątkowo fatalnie :P

      Usuń
  7. Zdecydowanie wolę letnie krajobrazy :)

    U mnie koczek jest na drugim miejscu jeśli chodzi o fryzury, których chcę się nauczyć. Na pierwszym jest warkocz francuski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :)
      Koczek nie jest trudny ponoć, w kilkanaście sekund można zrobić ;-)

      Usuń
  8. Niesamowicie piękne miejsce

    OdpowiedzUsuń
  9. mi już zbrzydła ta zima ;) też chcę wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie śniegu po kolana, mam już dość i zimna i odśnieżania chodniczków :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej...faktycznie u Was biało, u mnie to tylko lekko, delikatnie przypruszone

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam ten wypełniacz ale jakoś nie za bardzo mi wychodzi upięcie
    zapraszam na moje mini rozdanie w owiecccckowej-szafie:
    http://owiecccckowa-szafa.blogspot.com/2013/01/mini-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że poświęciłaś/eś czas na zostawienie komentarza pod moją notką. Na wszystkie pytania odpowiadam tutaj :)
Reklama bloga niepotrzebna - zawsze zaglądam do blogów nowych obserwatorów. Jeśli mi się spodoba, zostanę bez zapraszania :)