wtorek, 9 kwietnia 2013

Aktualizacja włosów marzec-kwiecień. Zdjęcia!

Czy zawsze gdy mam wolny dzień musi być szaro i ponuro, a jak tylko jestem w pracy, jest piękne słońce i niebieskie niebo? Nawet pogoda jest przeciwko mnie! :-P Ale i tak jest już wyczuwalnie cieplej i liczę, że zmierzamy ku lepszemu ;-)

Ku lepszemu zmierzają chyba także moje włosy - nie wiem, czy pamiętacie, jak w marcu marudziłam na ich stan, że już muszę podcinać, że końcówki są suche ... Jednak wtedy zdecydowałam, że się wstrzymam, z minimum dwóch istotnych powodów:
a)kuracja ampułkami Seboradin Forte (podcięcie raczej utrudniłoby stwierdzenie efektów)
b) w maju idę na wesele i chcę, żeby włosy były jak najdłuższe ;-)

Przełożyłam więc podcinanie na początek maja. Dziś jednak uznałam, że moje włosy chyba wcale póki co tego nie potrzebują - prezentują się naprawdę nieźle :)


Trudno zrobić zdjęcie, które dobrze by oddawało porównanie długości - zawsze ramię będzie albo wyżej, albo niżej, albo ogólnie zdjęcie będzie nieco inaczej zrobione. Wybrałam takie, gdzie wg mnie było to najlepiej uchwycone (ale i tak ramię jest odrobinę niżej ;) )

Ogólnie ... Moje włosy mnie zaskoczyły :-D Wyglądają o niebo lepiej niż w marcu. Już od jakiegoś czasu zauważyłam, że nie muszę się specjalnie starać, by były gładziutkie i lśniące. Przede wszystkim zdziwiło mnie, że końcówki wyglądają na zdrowe i nawilżone, jakby były świeżo podcięte. Myślę jednak, że dziś tak dobrze wyszły, bo wczoraj o nie specjalnie zadbałam. Oprócz olejowania włosów na całą noc olejkiem IHT, pokremowałam też końcówki kremem z pomidorem, o którym niedawno pisałam. Chyba to je tak ugładziło i nawilżyło :)
Włosy umyłam płynem Facelle i nałożyłam maskę Ruska Bania z jagodami (odlewkę dostałam od Mariki) Nie ma zmiłuj, wpisuję ją na swoją chciejlistę, jest świetna! :)) Wspaniale wygładza włosy bez efektu oklapu.

Poza tym... Przyrost! Jest widoczny ;-) ''Obwiniam'' ampułki Seboradin, o których niedługo Wam napiszę. Czułam, że włosy mi urosły, ale dopiero zdjęcia to potwierdziły. 

Podoba mi się, jak się ułożyły na tym zdjęciu.


Dziś miała być recenzja mydełka Sesa, ale jak już zrobiłam zdjęcia, postanowiłam od razu je wrzucić ;) W każdym razie spodziewajcie się recenzji na raz następny.


Ostatnio dorzuciłam kilka rzeczy do zakładki wymiankowej, może ktoś jest zainteresowany? ;)
Może ktoś chce się pozbyć mydełka Aleppo? :DD (jak widać, moja Aleppowa obsesja trwa dalej, haha :D)

Pozdrawiam!






32 komentarze:

  1. Aleeeeż urosły *.* i jak błyszczą! Faktycznie w porównaniu z marcem są śliczne :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne włosy, widać, że bardzo zadbane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne są! i to prawda, cudownie się ułożyły :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie przyrost jest dobrze widoczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne włosiska:) zazdroszczę Ci, że nie musisz sie wysilać by były proste:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa to już różnie bywa. Dziś wystarczyło je rozczesać, żeby były proste, ale uwierz, też się zmagam od czasu do czasu z dziwnym wykręcaniem czy falowaniem. To też zależy, jakiej odżywki/maski użyję - niektóre sprawiają, że włosy są nieposłuszne i powywijane.

      Usuń
  6. Pięknie urosły :) wyglądają super, nawilżone, dopieszczone i błyszczące, wow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry czas teraz mają, ale przyznam, że miesiąc temu były okropne suche i wystrzępione na końcach, nie wiem, skąd ta samoistna naprawa bez podcinania :DD

      Usuń
  7. Ale blask i faktycznie podrosły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo urosły i ten błysk!
    On jest cudowny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie lśnią :) wyglądają na zdrowe i bardzo zadbane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Zdjęcie jest z lampą, ale ogólnie na blask nie narzekam, łatwo go wydobyć ;-)

      Usuń
  11. Ładnie urosły, muszę zacząć zbierać na ampułki:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są dość drogie, ale naprawdę skuteczne! I to już po miesiącu. Myślę, że po 3 miesięcznej kuracji można by osiągnąć jeszcze lepsze rezultaty.

      Usuń
  12. ale błyszczą, cudne
    mi bardziej podoba się ułożenie z marca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Układają się jak chcą, ale cieszę się, że miały dobry humor do zdjęcia ;)

      Usuń
  13. O tak to pewnie Seboradin. Jeżeli masz ochotę zapraszam do mnie żeby zobaczyć jaki jak uzyskałam przyrost i zagęszczenie.

    OdpowiedzUsuń
  14. No kurcze jakie one ładne!
    I jak lśnią, cudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow ależ gładka tafla! Moje przechodzą jakiś kryzys ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądają!!!
    Przyznam, że u mnie słońca nie ma wcale, wyszło późnym popołudniem w niedzielę i tyle go było...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że poświęciłaś/eś czas na zostawienie komentarza pod moją notką. Na wszystkie pytania odpowiadam tutaj :)
Reklama bloga niepotrzebna - zawsze zaglądam do blogów nowych obserwatorów. Jeśli mi się spodoba, zostanę bez zapraszania :)