sobota, 28 kwietnia 2012

11 pytań - TAG.

Zostałam otagowana przez eve :) 







Zasady:
 1. Po przeczytaniu 11 pytań zadanych przez  Tagera  ,odpowiadamy na wszystkie na swoim blogu.
2.Następnie wybierasz 11 osób,które tagujesz i zamieszczasz linki do nich.
3. Tworzysz 11 nowych pytań, na które będą musiały odpowiedzieć osoby otagowane.
4.Powiadom osoby przez ciebie wybrane ze zostały otagowane.
5. Daj taga osobom , które jeszcze go nie miały.



1. Używasz kremu pod oczy?
Nie, wciąż jeszcze nie :)
2. Używasz płukanek do włosów?
Tak, głównie ziołowych - skrzyp. pokrzywa, ale ostatnio zaniedbałam regularne płukanie.
3. Sprawdzasz składy kosmetyków które kupujesz?
Oczywiście, zwłaszcza że kupuję głównie kosmetyki do włosów :D Ale przyznam, że na składy innych kosmetyków już nie patrzę tak krytycznie.
4. Ulegasz reklamie?
Każdy pewnie powie, że nie :) Wydaje mi się, że naprawdę nie ulegam reklamie, kiedyś byłam bardziej podatna na nie (jako nastolatka), ale teraz nie zdarza mi się, żebym zafascynowana reklamą od razu biegła coś kupić. Zawsze zastanawiam się nad ceną, czy jest mi to potrzebne i jakie ma opinie.
5. Kosmetyk, który bardzo chciałabyś mieć, jednak z różnych powodów zostaje on w kwestii marzeń?
To pewnie byłyby jedne z tych najdroższych olejków do włosów :)
6. Używasz wcierek do skóry głowy?
Oczywiście, wcierkuję nieustannie :D Testowałam już Jantar, Saponics, Kurację Joannę, Capitavit - czeka jeszcze na swoją kolejkę Kulpol :)
7. Używasz filtrów cały rok?
Nie. Tylko w lecie.
8. Twój najlepszy dotąd kosmetyk?
Do włosów - olejek Sesa i kolagen do włosów z Bingo Spa.
9. Zdarza Ci się wyjść z domu kompletnie niepomalowana?
Tak, jasne.
10. Kosmetyk, który musisz mieć przy sobie?
Błyszczyk, pomadka, prócz tego - zawsze lusterko i szczotka do włosów :D
11. Jaki kolor szminki(błyszczyka) sprawia, ze czujesz się seksowna?
Intensywnie czerwony :)


I pytania od http://mm-world-of-women.blogspot.com/.


1.Co porabiasz na codzień uczysz sie,pracujesz..) ?
Studiuję.
2.Twój ulubiony blog ( nie koniecznie kosmetyczny).

Lubię włosowe blogi, bo są o tematyce najbardziej mnie interesującej :) Będzie to między innymi blog Anwen, Eve, BlondHairCare, Siempre la bellezy i inne ;-)
3.Ile czasu dziennie spędzasz nad blogiem?
Nad swoim - niedużo. Jak widać, nie piszę często notek, góra raz na tydzień. Za to przeglądając blogi - ekhm, ekhm :-P
4.Co Cię najbardziej relaksuje?

Spędzanie czasu z chłopakiem ;-)
5.Wymarzone miejsce na wakacje.?

Jakaś egzotyczna wyspa. Przede wszystkim ma być ciepło!
6. Wolisz buty płaskie czy na obcasie?

Na obcasie czuję się sto razy lepiej, ale wiadomo co jest wygodniejsze i pozwalające na szybsze poruszanie się :D
7. Włosy proste czy loki?

Proste :) Mniej problemowe.
8. Ulubiony tusz do rzęs?

Nie mam.
9. Wolisz kosmetyki pielęgnacyjne czy kolorowe?

Pielęgnacyjne.
10. Co sądzisz o kosmetykach azjatyckich?

Bardzo lubię :D :D D
11.Twoje największe marzenie?

Ciężko powiedzieć :) 


Moje pytania ! 
1. Czy miałaś kiedyś wrażenie, że uzależniłaś się od zaglądania na blogi? :)
2. Jak długo już blogujesz?
3. Studiujesz, pracujesz?
4. Jaki suplement wzmacniający włosy/paznokcie mogłabyś polecić? 
5. Czy olejujesz włosy, jeśli tak - ulubiony olej? ;D
6. Czy Twoje otoczenie wie, że prowadzisz bloga?
7. Gdybyś mogła użyć tylko jednego kosmetyku przed wyjściem z domu, jaki by to był?
8. Plany na majówkę? ;)
9. Szpilki czy wygodne balerinki?
10. Jaki kosmetyk do włosów jest stale w Twojej łazience?
11. Kolor lakieru, który najczęściej gości na Twoich paznokciach :)

Taguję :
http://kosmetycznealterego.blogspot.com/

W taki piękny dzień szkoda marnować czas przed komputerem, więc ,,machnęłam'' tylko tag :)
Ostatnio w Rossmanie zobaczyłam nowy szampon z Alterry - tzn. może mi się wydaję, że jest nowy, ale nigdy wcześniej go nie widziałam. To szampon z kofeiną i biotyną. Nie mogę znaleźć nigdzie zdjęcia tego szamponu w internecie, ale może go kojarzycie lub nawet już testowałyście? Ta kofeina na mnie podziałała :D choć wiem, że nie ma co oczekiwać od szamponu, że przyspieszy porost włosów ;-) Nie skusiłam się z dwóch powodów - mam kupę szamponów i obiecałam sobie, że nie kupię żadnego, dopóki nie skończę przynajmniej trzech z ośmiu, które mam oraz - jest trochę drogawy, 9.50 za 200 ml? Poczekam na promocję :D


ZA to w ramach walki z cellulitem skusiłam się na balsam ujędrniający z Evitte, bo kosztował całe 5 zł w cenie na do widzenia :)


.....................................................................................................................
Próbuję swojego szczęścia w rozdaniu na blogu

Do wygrania henna lub kosmetyk z sklepu helfy za równowartość henny :)
Zapraszam!

Życzę miłego weekendu wszystkim :)





10 komentarzy:

  1. Zaciekawiłaś mnie tym szamponem z kofeiną, nawet ich w Rossie nie zauważyłam. Jak swoje zapasy wykończę to pewnie "przypadkiem" wpadnie mi do koszyka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za taga ale chyba nic nie wymyślę już :D
    Zaciekawiłaś mnie tym szamponem z kofeiną! ]:->

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie i nawet ma dość wysoko tę kofeinę :D

      Usuń
    2. Ajjj no bo zaraz pobiegnę do Rossa :D Ale nie mogę, nie mogę, mam denko! :(

      Usuń
  3. Tez uwielbiam czerwienie na ustach. Kiedys ulegalam reklamie(kilka lat temu), kazdy reklamowany szampon byl moj ;) dobrze, ze zmadrzalam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, na mnie też działały te idealne włosy kobiet z reklamy :D

      Usuń
  4. Reklamy telewizyjne na mnie nie działają, ale reklamy na blogach już tak. :D A to dlatego, że jak wiele dziewczyn poleci ten sam kosmetyk i powie, że jest RE-WE-LA-CY-JNY no. do włosów, to ciężko się oprzeć i nie wypróbować. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. sama przygotowujesz plukanki? ps. dodaje Cie do obserwowanych bo bardzo mi sie u Ciebie podoba,mam nadzieje,ze wpadniesz do mnie i tez zostaniesz moja obserwatorka:) buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też widziałam ten nowy szampon Alterry, chyba nie wytrzymam i pobiegnę go kupić jeszcze przed promocją;) Zapraszam do mnie na rozdanie: http://kosmetyczne-pokusy.blogspot.com/2012/04/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że poświęciłaś/eś czas na zostawienie komentarza pod moją notką. Na wszystkie pytania odpowiadam tutaj :)
Reklama bloga niepotrzebna - zawsze zaglądam do blogów nowych obserwatorów. Jeśli mi się spodoba, zostanę bez zapraszania :)