poniedziałek, 5 marca 2012

Kiedy włosy są za długie?

Hej ;) Dzisiejsza notka będzie króciutka - buszując ostatnio po Wizażu natknęłam się na link pokazujący dziewczyny o BARDZO bardzo długich włosach. Ciekawa jestem, jakie jest Wasze zdanie na temat takiej długości?


 


Zdjęcia ze strony http://acidcow.com/girls/23061-long-haired-girls-part-2-58-pics.html, znajdziecie tam jeszcze więcej zdjęć dziewczyn o absurdalnie długich włosach :-P
I jeszcze tu: http://www.joemonster.org/art/15793/Ale_sie_zapuscily_


No właśnie, czy to już przesada, czy może wręcz przeciwnie, podoba Wam się aż taka długość?
Są dla Was granice zapuszczania, czy aż do oporu? ;-) Jeśli chodzi o mnie, to takie długie włosy absolutnie mi się NIE podobają. Owszem, doceniam, że są zdrowe, zadbane i błyszczące, ale wg mnie wyglądałyby o wiele ładniej tak GÓRA do bioder. Włosy pałętające się między nogami, oplatające kostki, snujące się za właścicielką po trawie, są przerażające :-D Szczerze, to niektóre aż budzą niesmak.
Na Wizażu opinie były podobne, chyba jedna dziewczyna tylko odpowiedziała, że jej się podobają. Dodam jeszcze, że pół biedy, gdy tak długie włosy są całościowo zdrowe i zadbane. Jednak często już gdzieś od połowy robią się tak cieniutkie, że niemal przezroczyste, a dziewczyna nadal uparcie zapuszcza .... Żeby tylko nie stracić na długości, do to dla niej wyznacznik ładnych włosów. Ja się z tym nie zgadzam. 
Lubię bardzo długie włosy i sama jestem na etapie zapuszczania od ramion.Chciałabym mieć znów włosy do połowy pleców :) Jednak wiem, że przy tak cienkich włosach, jakie mam, zbytnia długość z pewnością nie będzie korzystnie wyglądać. 
Zazdroszczę posiadaczce ostatnich włosów na zdjęciach - są po prostu piękne, czarna błyszcząca tafla! Ale i tak uważam, że ten ogonek mogłaby ściąć ;-)

A Wy co uważacie?













26 komentarzy:

  1. Niektórym z nich zazdroszczę kondycji włosów, ale długość za pas kompletnie do mnie nie przemawia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie spotkałam się jeszcze z opinią osoby, której to się podoba, naprawdę.. myślę, że do pasa to jest max!

    OdpowiedzUsuń
  3. Włosy wyglądają ładnie i nawet mnie to dziwi, bo chyba z długimi to trudniej o nie dbać, ale wracając do tematu to długość przedstawiona na zdjęciach jest według mnie za dłuuuga.

    OdpowiedzUsuń
  4. No, naprawdę. ;d Długie włosy są przepiękne, ale nie tak, żeby mieć zasłonę za sobą. ;) [Sama zapuszczam, ale tylko do pasa ;))]

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że opinie podobne :) Pewnie niewielu osobom taka długość nie wyda się przesadzona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem krótko - o matko boska! ;o Ja zapuszczam włosy, ale tak maksymalnie do bioder, a później będę je ścinać do tej długości. Dłuższe włosy byłby dla mnie prawdziwą udręką - mycie, suszenie, pielęgnacja, czesanie... Nie wyobrażam sobie mieć włosów do kolan. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. O nieee, znowu widzę te zdjęcia podczas posiłku :P ja włosy do łokcia maksymalnie toleruję :P

    OdpowiedzUsuń
  8. http://de.acidcow.com/pics/20110817/long_haired_57.jpg - Ta z tyłu wygląda jak potwór :D

    OdpowiedzUsuń
  9. na 3 zdj piekne wloski :0 a tak wogole to wlosy sie zapuszcza dla siebie i kazdy ma swoja granice...
    fakt to przeswitujace i nierowne mi sie nie podoba ale jesli komus tak to nie widze w tym problemu... widzialam juz w swoim miescie osoby z wlosami np. do kolan :0
    mi osobiscie podobaja sie wloski po tylek....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt na 3 zdjęciu włoski są śliczne :)
      Dokładnie każdy zapuszcza dla siebie :) Moja wymarzona długość to włosy Do pasa :)

      Usuń
  10. Te ostatnie to raczej dla kasy...

    OdpowiedzUsuń
  11. moim zdaniem tak długie włosy to przesada. Ni to ładne, ni to praktyczne. Sama jestem zwolenniczką długich włosów, ale włosy do pasa to dla mnie max

    OdpowiedzUsuń
  12. Przesada. Lubię długie włosy, ale długość do talii to moim zdaniem maksimum :)

    OdpowiedzUsuń
  13. za pośladki są super
    ALE jeśli sa zadbane bo po co mieć długie włosy jak końcówki wołają o pomstę do nieba?
    ale do ziemi to chyba nie wygodne...

    OdpowiedzUsuń
  14. mi osobiście tak długie włosy się nie podobają. Jak dla mnie włosy delikatnie za pas są taką max granicą jeśli chodzi o zapuszczanie :)
    obserwujemy ??

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku ale musi być ciężko takie włosy utrzymać w dobrej kondycji. :P
    Mi osobiście podobają się włosy długościowo do pasa. Tak do kostek to trochę już za długie, ale wyglądają bardzo ładnie niektórych patrząc nawet na kondycję.

    OdpowiedzUsuń
  16. Marzę o długich włosach ale jednak te na zdjęciu to gruba przesada;)

    OdpowiedzUsuń
  17. oj boze...bardzo ladne ale dla mnie sa za dlugie.Oczywiscie podziwiam ich pielegnacje bo chyba musza sie niezle napracować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. też zapuszczam włosy, ale nie aż tak :d mi najbardziej podobają się do pasa, do bioder może być, ale dalej?.. creepy!

    OdpowiedzUsuń
  19. oj przesada... chociaż to też kwestia kultury i religii

    OdpowiedzUsuń
  20. moja mama gdy zobaczyła 7. zdjęcie powiedziała, że gdyby w nocy "coś takiego" zobaczyła to chyba dostałaby zawału;d
    Co do mnie, to jeśli włosy są zadbane, to max. za pośladki. Jednak piękne włosy-to zdrowe włosy, nie długie, a czasem patrząc na włosy niektórych kobiet mam wrażenie, że myślą całkiem inaczej. Według mnie lepiej mieć zdrowe, błyszczące włosy do ramion, niż suche, zniszczone, matowe włosy do bioder.
    Moja granica zapuszczania jest nieco krótsza-jeśli miałabym mieć długie włosy to do tali, chociaż mam cienkie włosy, więc pewnie zanim takie będą, to zdążę je ściąć. No ale teraz zapuszczam, są do łopatek i zobaczymy co będzie dalej...:)
    ale się rozpisałam;d

    OdpowiedzUsuń
  21. Z jednej strony podziwiam posiadaczki takich włosów, bo wrażenie robią. Ale rzeczywiście zdjęcie 7 mnie przeraziło, a 5 rozśmieszyło ;d Oczywiście dla mnie granicą jest długość do pasa, ale nawet jeśli zapuszcze do tej długości to nie wiem czy mnie coś z nimi nie trafi ;d
    I choć w życiu nie chciała mieć takiej długości do ziemi to i tak zawsze podziwiam takie włosy ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. zdjęcie 8 - spacer siostrzyczek:) jest komiczne

    OdpowiedzUsuń
  23. Takie włosy już całkowicie odciągają uwagę od właścicielki, kojarzy mi się od razu pewna postać z Rodziny Adamsów, ale nie pamiętam jak się zwała. Wśród tych zdjęć żadne mnie nie zachwyca...

    OdpowiedzUsuń
  24. do pasa maximum. sama zapuszczam włosy do pasa i nawet mi już nie wiele brakuje, ale takie włosy do kolan, to już przesada.. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że poświęciłaś/eś czas na zostawienie komentarza pod moją notką. Na wszystkie pytania odpowiadam tutaj :)
Reklama bloga niepotrzebna - zawsze zaglądam do blogów nowych obserwatorów. Jeśli mi się spodoba, zostanę bez zapraszania :)