wtorek, 13 marca 2012

Wygrana w rozdaniu + moje ,,serum'' na końcówki :)

W sobotę udało mi się wygrać w rozdaniu zorganizowanym na blogu http://irreplaceableeee.blogspot.com olejek Alterra brzoza i pomarańcza ;-) Baardzo się ucieszyłam, bo na ten olejek już od dawna miałam chrapkę - ma najlepszy skład ze wszystkich olejków Alterry i zarazem jest najdroższy - 17 zł z groszami. Do tej pory wypróbowałam tylko wersję z migdałami i papają.
zdjęcie pożyczone od autorki z bloga :)


I dziś właśnie zaskoczył mnie listonosz - moja paczuszka już przyszła, także przesyłka doprawdy ekspresowa :) Agnieszka sprawiła mi też bardzo miłą niespodziankę, bo oprócz olejku dostałam też moc próbek :-D Nie wiem, jak Ci się to udało, ale trafiłaś wprost idealnie z każdą próbką - żadnego z  tych kosmetyków nigdy nie używałam, a chciałam użyć ;-) 
Dostałam próbki tych oto kosmetyków :
1. Maska Biovax do włosów ciemnych ( już czekam od dawna aż będzie w promocji z Superpharmie za 13 zł)
2. Krem do pielęgnacji brodawek sutkowych - wizażowy hit do zabezpieczania końcówek! Ma bardzo dobry skład, już czytałam o nim wielokrotnie na Wizażu, jednak w moim Rossmanie go nie ma - podobno go wycofują, może wróci z innym składem (może gorszym). W każdym razie wreszcie okazja żeby przetestować :)
3. Seboradin - balsam regenerujący. Również chętnie stosowany przez Wizażanki.
4. Olej z pestek śliwek - również kiedyś chciałam przetestować, dobry do zabezpieczania końcówek, choć ja olejami końcówek nie zabezpieczam, bo mam zbyt cienkie i łatwe do obciążenia włosy. Ale wymyślę jego zastosowanie, może użyję go do samych koncówek do olejowania :)
5. Olejek Babydream fur Mama przeciw rozstępom - kolejny hit ;-) Dostałam go w buteleczce po Biosilku, 15 ml - przekonam się, czy warto zainwestować w pełnowymiarową wersję ;-)


Jestem bardzo zadowolona, dostałam same fajne rzeczy, z pewnością nic się nie zmarnuje :)
Dziękuję!


Nie pisałam nigdy, czym zabepieczam końcówki. Najczęściej dziewczyny używają produktów opartych na silikonach, pełniących rolę ochronną. Popularne jest także zabezpieczanie włosów jedwabiem. Osobiście nie używałam nigdy jedwabiu, ale z tego co czytałam - nie polecam Biosilku, bo ma denat, więc może wysuszać. Popularny jest także jedwab CHI. Ja się czaję już od jakiegoś czasu na serum  L'biotica z Biovaxa  http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=36791, tylko czekam, aż będzie na niego jakaś obniżka. Ponieważ mam problem z rozdwajającymi się i łamiącymi końcówkami, uważam, że potrzebuję jakiejś silikonowej ochrony.
Teraz póki co nakładam na końcówki ten oto krem do rąk:


źródło http://www.bebeautycare.pl

Do kupienia w Biedronce za ok. 3 złote. Dlaczego akurat on do zabezpieczania końcówek? Bo ma świetny skład, najlepszy ze wszystkich biedronkowych kremów (ten niebieski np. już ma denat, więc nie polecam). Ma na drugim miejscu olejek kokosowy, a na kolejnym masło Shea. Bardzo ładnie pachnie. Ostrzegam - na końcówki dajemy naprawdę maleńką ilość kremu, jeśli nie chcemy ich obciążyć i zrobić sobie na głowie strąków. Ja rozcieram między palcami odrobinę kremu i daje na same końce. Ładnie zmiękcza i wygładza końcówki. Niektóre dziewczyny także po długości wygładzają nim włosy, ja tego sposobu nie próbowałam. 
Jeśli będziemy używać go tylko na końce, starczy nam na wieki :-D W każdym razie polecam spróbować tego kremu, jeśli nie posłuży nam na włosy, można go wykorzystać jak Bóg przykazał, czyli na dłonie ;-)







15 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej :) a ten olejek jest naprawdę świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, baaaardzo sie ciesze, ze podobają Ci się próbki :)
    ten krem do rąk widziałam ostatnio i zwróciłam uwagę na skład, muszę wypróbować:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę wypróbować na włosy ten krem do rąk, bo właśnie sporo czytałam o tym, że jest dobry także do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! :)
    Uwielbiam olejki z Alterry :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten krem ma świetny skład i dlaczego jeszcze się nie skusiłam to nie wiem eh ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje wygranej! Napisz coś więcej o tym olejku Alterry, ejstem jego bardzo ciekawa!! Poza tym sama używam oleju kokosowego i póki co bardzo sprzyja moim włosom. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dostałaś super paczkę, gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Też używam tego kremu, na zmianę z jedwabiem chi :) Co drugie mycie jeden.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranej :)
    U mnie rozdanie, zapraszam :)Może też ci się poszczęści :) http://weak-point.blogspot.com/2012/03/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog !!! , Na pewno będę zaglądać częściej :) :* obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że poświęciłaś/eś czas na zostawienie komentarza pod moją notką. Na wszystkie pytania odpowiadam tutaj :)
Reklama bloga niepotrzebna - zawsze zaglądam do blogów nowych obserwatorów. Jeśli mi się spodoba, zostanę bez zapraszania :)