niedziela, 11 listopada 2012

55 pytań do mnie ... Czy ktoś przez to przebrnie? :D

Zostałam wyróżniona aż przez pięć blogerek- dziękuję Wam bardzo za pamięć :)
Nie mam pojęcia, czy komukolwiek będzie się chciało to czytać -coś mi się wydaje, że przekroczy to siły każdego - no ale, skoro już zostałam otagowana to odpowiadam :)

Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. 
Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.


Pytania od Fellogen:

1. Jakiej muzyki słuchasz? Wymień kilka zespołów.
Różnej, przeróżnej. Lubię rockowe zespoły, ale i poezję śpiewaną, zależy na co mnie najdzie. Ostatnio z przyjemnością odtwarzałam wciąż najnowszy album Marii Peszek (Jezus Maria Peszek). Lubię Buldoga, Comę, Grzegorza Turnau, Jelonka, SDM.

2. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku i dlaczego?
Zdecydowanie lato, kocham słońce, ciepło, krótkie sukienki, pływanie - wszystko co jest związane z latem :)

3. Bez jakiego kosmetyku nie wyobrażasz sobie życia?
Obecnie bez podkładu i pudru :D

4. Wymień 3 kosmetyki, które aktualnie znajdują się na Twojej wish-liście.
Mydełko Sesa, czarne mydło z 37 syberysjkich roślin, i może jeszcze jakiś rosyjski kosmetyk do włosów :D

5. Czy masz jakiś dzień w tygodniu, w którym robisz sobie małe SPA? Opisz swój rytuał.
Niedawno pisałam o tym notkę ;-)

6. Jakie masz pasje, hobby poza zajmowaniem się włosami?
Lubię czytać, jestem stałą bywalczynią bibliotek. Interesują mnie zwierzęta, zwłaszcza psy ;-)

7. Jakie strony/portale internetowe codziennie odwiedzasz?
Oprócz blogów - Joe Monster, kwejk, forum Wizaż.

8. Jesteś raczej typem imprezowicza czy domatora?
Domatora, żadna ze mnie imrezowiczka, zwłaszcza w ujęciu typu ''łaźmy od klubu do klubu i traktujmy to jako najlepsze wydarzenie naszego życia'' ;-P

9. Kim chciałaś zostać w przyszłości, kiedy byłaś dzieckiem? Czy Twoje zamierzenia się sprawdziły? A może poszłaś w zupełnie innym kierunku?
Weterynarzem, pisarką :D Nie, nic się nie sprawdzi(ło), niestety ;-)

10. Jakie posty dt. włosów czytasz najchętniej?
Recenzje kosmetyków, aktualizacje włosów, posty o tym, co zadziałało na przyspieszenie porostu włosów ;-)

11. Na co dzień ubierasz się raczej kolorowo czy w stonowane barwy? Możesz w jakiś sposób sprecyzować swój styl ubierania?
Zwyczajnie, raczej stonowane barwy. Nie mam ostatnio czasu, żeby przykładać wagę do ubioru. Lubię ładne buty i eksponowanie nóg ;-)

Larose:

12. Wymień cień do powiek używany przez Ciebie najszęściej
Eee, trudne pytanie :D Mogę tylko odpowiedzieć że najchętniej używam niebieskich i brązowych odcieni :)

13. Czy udało Ci się znaleźć fryziera spełniającego Twoje oczekiwania? 
Czy ja wiem. Teraz zapuszczam włosy, więc od fryzjerki oczekują tylko równego przycięcia końcówek. Ogólnie lubię moją fryzjerkę. 

14. Jak radzisz sobie z jesienną pogodą ? 
Piję dużo herbaty, przejawiam szczególne upodobanie do miękkich koców i poduch, zawsze ubieram czapkę na zewnątrz :D Ogólnie jeszcze nie dopadło mnie jakieś jesienne przygnębienie, jest dobrze :-)

15. Ulubiony kosmetyk do włosów. 
Olej Khadi, któraś z rosyjskich masek.

16. Czy lubisz odpowiadać na TAG-i ?
Tak, skoro odpowiadam na 44 pytania z świadomością, że niewielu je przeczyta :D 
Czasem tematyka TAGa mi nie odpowiada, wtedy nie piszę na siłę :) Np tag ''ile kosztuje Twoja twarz'' czy jakoś tak.

17. Kosmetyk który pomógł Ci z wypadaniem włosów. 
Skrzypopokrzywa :D Olejki wcierane w skalp.

18. Twoja ulubiona piosenka. 
Jest ich wiele. Ale zawsze melancholijnie działa na mnie ta:
https://www.youtube.com/watch?v=gxjQfFsQKuw

19. Polskie czy zagraniczne kosmetyki ? 
Więcej mam polskich, ale co rosyjskie, to rosyjskie :D

20. Ulubione danie?
Łazanki z pieczarkami, kapuśniak, gołąbki, barszcz czerwony z ziemniakami.

21. Czy pijesz jakieś specyfiki na porost włosów? 
Skrzypopokrzywę, siemię lniane.
22. Ulubiony blog.
Nie mam jednego ulubionego :) Oczywiście najbardziej interesujące są dla mnie te o tematyce włosowej.

San.su.si:

23. Jeśli mogłabyś zmienić w swoich włosach jedną ich cechę, co by to było ?
Więcej gęstości...

24. Od czego zaczynasz swój dzień?
Jak mam wolny? Włączam laptop i idę sobie zrobić śniadanie. Jak idę do pracy, to zaczynam od szybkiego ubrania się, a potem zwykła gonitwa ;)

25. Lubisz czytać? Jakiego rodzaju literaturę?
Tak. Różną. Obyczajowe, psychologiczne, biografie, czasem jakiś thriller mile widziany ;-)

26. Czym zajmujesz się w życiu?
Teraz pracuję.

27. Twój ulubiony kosmetyk do włosów to...
Już było :)

28. Twój ulubiony zabieg kosmetyczny to...
Olejowanie włosów, jeśli to można nazwać 'zabiegiem' ;)

29. Czy wiążesz swoją przyszłość z tematyką swojego bloga?
Nie :D

30. Góry, czy morze? Dlaczego?
Trudne pytanie, ale morze ;-) Góry jednak też kocham :)

31. Masz swojego ulubionego fryzjera, czy żadnemu z nich nie ufasz i ścinasz swoje włosy sama/ robi Ci to ktoś znajomy?
Mam stałą fryzjerkę, sama nie podcinam włosów.

32. Kosmetyk, którego zdecydowanie odradzasz wszystkim to... . Dlaczego?
Maseczka ze 100%  olejem sojowym do twarzy z BingoSpa ... ;-) Niedługo się dowiecie dlaczego.

33. Dlaczego założyłaś swojego bloga?
Zaczęłam interesować się pielęgnacją włosów, kupować więcej kosmetyków, chciałam się podzielić swoimi wrażeniami.

Ciasteczko:

34. Wymień jedną cechę charakteru którą lubisz w sobie najbardziej.
Poczucie humoru, nawet w kryzysowych sytuacjach.

35. Wymień jedną cechę charakteru, której w sobie nie lubisz.
Zawziętość.

36. Czy porażka motywuje Cie do cięższej pracy i działania?
Absolutnie porażki mnie nie motywują.

37. Co zabierzesz na bezludną wyspę? Maksymalnie 3 rzeczy.
Chłopaka, laptop (jakimś sposobem podłączony do Internetu :D), szampon do włosów.

38. Twój KWC?
Olej Khadi. 

39. Kot czy pies?
Pies, mimo że koty są zabawne i fascynujące :D

40. Kolor oczu, który najbardziej Ci się podoba.
Niebieski.

41. Czy przedłużyłabyś lub zagęściła sobie włosy?
Raczej nie interesują mnie takie zabiegi.

42. Wosk czy maszynka do golenia?
Maszynka

43. Jaki masz sposób na chandrę?
Serial, chipsy, koc, chłopak :D

44. Jaki jest Twój ulubiony kolor lakieru do paznokci?
Czerwony! :)

Red Lipstick:



45. Wanna czy prysznic?
Lubię kąpiele, ale na co dzień biorę prysznic :)

46. Wolisz krótkie czy długie paznokcie?
Długie, ale niestety teraz muszę mieć krótkie.

47. Ulubiona marka z kolorówki?
Nie mam.

48. Ulubiona marka pielęgnacyjna?
Nie wymienię jednej :)

49. Dzisiejszy kolor paznokci?
Żaden, nie maluję ostatnio paznokci :(

50. Ulubiony tusz do rzęs?
A taki tani z Rossmana, zielony z Wibo ;D

51. Wolisz zakupy internetowe czy stacjonarne?
Stacjonarne, zdecydowanie. 

52. Zapachy owocowe/orientalne/kwiatowe?
OWOCOWE :))

53. Polscy czy zagraniczni projektanci?
Obojętne ... ;)

54. Sklep w którym najczęściej kupujesz kosmetyki?
Chyba Rossman ;-)

55. Jaką porę roku przedstawia Twoja aparacyja :)?
Lato!


Moje pytania:
1. Ulubiony tygodnik?
2. Jakiego programu byś nigdy w życiu nie oglądnęła?
3. Jaki film zmroził Ci krew w żyłach? ;-)
4. Czego najbardziej się boisz?
5. Stały związek, czy randkowanie z różnymi osobami?
6. Gdzie widzisz siebie za 40 lat?
7. Z czego byłoby Ci łatwiej zrezygnować : chipsów, innych słonych przekąsek czy słodyczy?
8. Czego byś nigdy w życiu nie zjadła?
9. Co zawsze Cię rozśmiesza?
10. Ulubiona książka/film/zespół?
11. Jesteś oszczędna, czy pieniądze się Ciebie nie trzymają?

Odpowiedzą na nie ...
  1. imprevisivel
  2. xkeylimex
  3. Marta Figluje
  4. Ola 
  5. Liv 
  6. Sonja 
  7. eve 
  8. karminowe.usta
  9. Lagoena
  10. caravely 
  11. Anwen.

Tak się cieszę, że dziś wolny dzień i była ładna pogoda - można się zrelaksować i naładować akumulatory :) Zaraz otwieram paczkę chipsów i nikt mnie nie powstrzyma!

Pozdrawiam:))


13 komentarzy:

  1. Coma z Łodzi - moje klimaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam 11 nominacji, odpowiedziałam na wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam :)
    W kilku punktach zgadzam się z Tobą, też chciałam być weterynarzem jak byłam mała, kocham lato i morze, uwielbiam czytać.
    Ja myślałam, że moje 5 nominacji to dużo ale u Ciebie to dopiero zaskakująca ilość :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojeju!:) ile pytań!:) Też lubię czerwony albo raczej bordowy lakier :D

    No i dziękuję za otagowanie, ja chyba także odpowiem na pytania jak mi się nazbiera:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo, dziękuję za otagowanie- ciekawe pytania wymyśliłaś :)
    Ale dostałaś masę pytań! Super, ze na wszystkie chciało Ci się odpowiadać. Czytałam i w wielu kwestiach zgadzam się z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję ;*
    Ja też uwielbiam olejowanie !

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzieki :*- to juz moj tez kolejny taki tag :D a jeszcze na zadne pytanie nie odpowiedzialam :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak! Udało mi się Was troszkę nastraszyć! :D Zmiana tak jak mówisz - minimalna, a jaka różnica, sama w to nie mogłam uwierzyć. :))

    Poza tym kochana widzę, że mamy podobne poglądy na temat życia. :D 8 i 36. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. odpowiedziałam na Twoje pytania, a nie podziękowałam ;p wybacz to przeoczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, nie wstawiłaś piosenki:D

    OdpowiedzUsuń
  11. dziekuje za otagowanie :) niedlugo powinny pojawic sie odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że poświęciłaś/eś czas na zostawienie komentarza pod moją notką. Na wszystkie pytania odpowiadam tutaj :)
Reklama bloga niepotrzebna - zawsze zaglądam do blogów nowych obserwatorów. Jeśli mi się spodoba, zostanę bez zapraszania :)