wtorek, 20 listopada 2012

BratekPlus - sposób na ładną cerę?

Hej :) Obudziłam się dziś o 13 i jak można się łatwo domyślić, nie kontaktuję dziś zbytnio. Musiałam odespać poprzednie męczące dni, ale nie pomyślałam, że wpadnę w czarną studnię aż do 13 ;-) 
Jedyna forma aktywności, do której się zmusiłam, to pójście na pocztę. Już od kilku dni czekała na mnie paczuszka z wygraną w rozdaniu. Są to tabletki BratekPlus, które mają pomóc w walce z niedoskonałościami cery. Akurat się zgrało, bo stan mojej cery pozostawia wiele do życzenia.



Otrzymałam dwa opakowania po 50 tabletek. Można brać 1 lub 2 tabletki dziennie. Myślę, że zacznę od dwóch. Nie pokładam w tych tabletkach zbyt wielkich nadziei, ale czemu by nie spróbować. Kiedyś piłam bratka przez trzy miesiące i z tego co pamiętam, cerę miałam wtedy o wiele ładniejszą .

Zdam relację na blogu, czy Bratek pomógł choć minimalnie na moje problemy.

A może miałyście jakieś doświadczenia ze stosowania tych tabletek? Chętnie poczytam :)

Olejków mi nie brak, ale dwa kolejne nie zaszkodzą ;) Zresztą ogólnie to teraz nie kupuję kosmetyków, nie potrzebuję nic, a pokusy staram się wyciszać. Nie pamiętam, kiedy sobie kupiłam coś fajnego do ubrania, pora to zmienić, bo moja sytuacja ubraniowa jest katastrofalna  ... ;-)




Po 5 zł w promocji w Naturze :)



Całusy!

15 komentarzy:

  1. ja zaczęłam pić drożdże, ponoć pomagają w problemach z cerą, lecz na początku mogą spowodować wysyp ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Próbowałam pić bratka ale nie wiele z tego mi wyszło. Zapach tej herbatki jest jak dla mnie nie do obejścia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dla mnie zapach był nawet neutralny. Już skrzypopokrzywa ma gorszy ;)

      Usuń
  3. MIAŁAM,ale niestety brak efektów;/

    OdpowiedzUsuń
  4. z bratkiem nigdy nie miałam okazji się zapoznać ale olejki znam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A u mnie w Naturze tych olejków brak :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to widać do Ciebie jeszcze nie dotarły. U mnie są od kilku tygodni chyba.

      Usuń
  6. Ja łykałam bratkowe tabletki przez pół roku (CeraNova z bratkiem) i niestety nie pomogły :( Mam nadzieję, że u Ciebie kuracja zda egzamin :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam Twoją recenzję :-( No zobaczymy, absolutnie nie pokładam wszystkich nadziei w tych tabletkach, wiem, że ładna cera to złożona kwestia.

      Usuń
  7. Stosowałam łopianowy z papryką, a teraz arganowy i ten ostatni jest dla mnie najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie brałam tabletek z bratka, ale piłam kiedyś herbatę, z początku było pogorszenie cery, bo bratek oczyszcza z toksyn ale później było już tylko lepiej:) czekam na Twoją recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przypomniałaś mi o tym, że walcząc o piękną cerę, warto pić napar z bratka;) Muszę w najbliższym czasie odwiedzić sklep zielarski;)

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda ze nie moge skorzystac z tej promocji w naturze bo chetnie bym sie skusila na ten olejek :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że poświęciłaś/eś czas na zostawienie komentarza pod moją notką. Na wszystkie pytania odpowiadam tutaj :)
Reklama bloga niepotrzebna - zawsze zaglądam do blogów nowych obserwatorów. Jeśli mi się spodoba, zostanę bez zapraszania :)