piątek, 31 sierpnia 2012

Siedem prawd o mnie - TAG.

Otagowała mnie Semper Femina oraz zwlosem.pl. Dzięki i zabieram się za pisanie prawd ostatecznych:


1. Jestem zodiakalnym Skorpionem i niestety mam większość cech tego ''najgorszego'' ze znaków. Jestem raczej outsiderem, nie potrzebuję dużego kontaktu z ludźmi. Sceptycznie podchodzę do nowych znajomości.

2. Niezawodnie humor poprawiają mi zwierzęta. Uwielbiam psy, koty, gryzonie. Już w dzieciństwie podchodziłam do każdego zwierzęcia ( z perspektywy czasu myślę, że miałam szczęście, że nigdy mnie żaden nie chapnął). Chciałabym mieć kiedyś dużo zwierząt, przebywanie  z nimi mnie uszczęśliwia.



3. Nienawidzę zmian i bardzo dużo czasu mi zajmuje, żeby się przestawić na coś nowego, zaaklimatyzować. Zmiany powodują we mnie irytację lub niepewność - lub to i to.

4. . Jestem pesymistką, świat widzę w czarnych barwach, często tworzę ponure scenariusze oraz przejmuję się wszystkim. Wiem, że w entuzjastycznych recenzjach i natłoku emotikonek  nie ma jak zobaczyć tego na blogu (co jest na plus), ale uwierzcie mi, że straszna ze mnie neurotyczka.

5. Mimo tego i jakimś cudem, jestem w 4 letnim związku. 

6. Piję za dużo kawy i w złych momentach za bardzo ciągnie mnie do chipsów. Wyglądam wtedy mniej więcej tak :


7. Źle znoszę 'zamachy' na moją niezależność, nienawidzę być traktowana z góry i być zmuszona o coś prosić.


Taguję, jeśli jeszcze nie odpowiadały:


A następnym razem recenzja odżywki Organicum.



16 komentarzy:

  1. Przerażające jest to, że oprócz małej różnicy w pkt 4 (2,5 roku) i 1 (Baran) mamy WIELE wspólnego. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, Baran i Skorpion to podobno najbardziej ogniste charaktery ;-)

      Usuń
  2. O, mamy kilka cech wspólnych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :-) Naprawdę gryzonie? Podziwiam, ja nie przepadam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chomiki, myszki, szczury, wiewiórki, świnki morskie, koszatniczki ... - jasne ;) Za to nie toleruję pająków.

      Usuń
  4. wiele rzeczy mamy wspólnych;dhah'd

    OdpowiedzUsuń
  5. 2,3,7 - u mnie podobnie! co do 7. to niestety często przysparza problemów, powinnam nad tym popracować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nad wszystkim powinnam popracować ... Ale po co, skoro jest się takim leniem ;)

      Usuń
  6. czwarty punkt - jakbym czytała o sobie! mam identycznie.
    dzięki za otagowanie, wprawdzie już odpowiadałam, ale dopiszę Cię do tagujących :) tutaj są moje odpowiedzi - http://hair-and-food.blogspot.com/2012/08/tagi-10-pytan-i-7-prawd-o-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Też ogromną przyjemność sprawia mi przebywanie ze zwierzętami :) Mamy coś wspólnego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziekuje za otagowanie, juz robilam ale moze zrobie jeszcze raz :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że i ja mam dużo cech podobnych do Ciebie :) też jestem outsiderem, nie lubię zmian i ciężko mi się dobrze poczuć w nowej sytuacji - a jeszcze gorzej jeśli te zmiany są mi w jakiś sposób narzucane :) no i wszystko widzę w czarnych barwach. Kawę też w każdych ilościach, tylko od chipsów stronię. Nie wierzę za to w horoskopy i znaki - jestem Rakiem i mam takie same cechy jak Skorpion i Baran? bez sensu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie widzę, że ludzie o określonych znakach mają typowe cechy dla tego znaku - wszystkie np. Barany i Lwy jakie poznałam, to ludzie o mocnych charakterach, dominujący, pewni siebie. Często jest też tak, że ludzie, których polubię, mają znak zodiaku, który ponoć dobrze ''współpracuje'' ze Skorpionem np. Rak czy Koziorożec.
      Oczywiscie nie trzeba w to wierzyć, ja do tego jakąś wagę przykładam.
      Oczywiście nie wierzę w dzienne/tygodniowe/miesięczne horoskopy ani nic w tym guście ;)

      Usuń
  10. mam tak samo jeśli chodzi o zwierzęta i jestem mega wrażliwa na ich cierpienie :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że poświęciłaś/eś czas na zostawienie komentarza pod moją notką. Na wszystkie pytania odpowiadam tutaj :)
Reklama bloga niepotrzebna - zawsze zaglądam do blogów nowych obserwatorów. Jeśli mi się spodoba, zostanę bez zapraszania :)